Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij O'Tacos Haarlem Centrum. Meer weten? Ontdek meer
Deveney
17 jun 2026 om 0:30
Ik heb mijn hele bestelling nooit gehad
Dragana
12 jun 2026 om 17:49
arrived after 1.5 hour but stated that will arrive between 20 to 40 minutes
Sheila
9 jun 2026 om 20:18
Ik maakte de vraag van huh waarom deze rebull en ik kreeg ja ik maak de bestellingen niet en hij liep zo weg
Thijs
5 jun 2026 om 23:08
Ze waren voor het eerst langer open dan normaal en we hadden besteld om op te komen halen. Het eten was goed warm toen we het op kwamen halen en de communicatie was ook allemaal duidelijk en prettig. Thuis flink genoten van het eten!
Desiree
4 jun 2026 om 10:27
Ik vond de Taco nogal n droge hap. Jammer. En ik kreeg ( weer) red bull watermelon ipv regular.
marcel
3 jun 2026 om 20:06
1,5 uur moeten wachten op een nket komplete bestelling
M
28 mei 2026 om 19:03
As a Frenchie I am sooo happy to have Otacos here! Sooo yummy!
Martina
28 mei 2026 om 6:41
Časť mojej objednávky nebola doručená, a peniaze mi neboli vrátené
Sarina
18 mei 2026 om 21:57
Bezorger was erg onbeleefd, gaf geen antwoord toen ik hem begroette, zei niks en ging weg. Toen ik merkte dat ik mijn drankje miste vroeg ik waar het blikje was waarop hij geïrriteerd riep "hebben geen sprite".
Marco
17 mei 2026 om 19:15
Smaakt allemaal erg goed. Bezorging was Top.
Desiree
15 mei 2026 om 15:23
Duurde beetje lang maar smaakte heerlijk!